Translate

maandag 11 mei 2015

WorkshopSchuur...dé verbouwing!

Hej Hej,

Vanaf Februari tot aan de open dagen op 17, 18 & 19 April zijn we bezig geweest om mijn schuur om te bouwen tot Workshop Schuur.
Het was een hele klus maar het was het zó waard!!!

Nu kan ik aan huis workshops geven van 2 tot 10 personen.
En laat ik dáár nou eens heel veel zin in hebben!! :)
Op de foto's zie je hoe t was, hoe t werd & hoe het geworden is.

Zo zijn we begonnen
Er zat een soort kast in die we eruit gebroken hebben.

Ook hier heb ik veel plezier van gehad hoor, maar het werd tijd voor iets nieuws

En toen was de wand er al uit.
Er moest het één en ander aangeheeld worden om het warm te houden in de winter.

Hier kon ik al beginnen met het schilderen

Op de muur had ik witte latex gedaan wat ik nooit mooi heb gevonden...

Superhandig die 3 kasten, maar vielen toch een beetje tegen zo en schilderen werd ook al niet wat.

En doorrrrrrr met schilderen, de laatste meters zijn in zicht

Een stuk beter dan het lelijke witte

Het raam wordt nog vervangen door een kozijn met openslaande ramen

Voor nu is het even prima

Wijnand heeft supergave kasten gemaakt waar ik mijn bakken in kwijt kan waar
ook allemaal spullen in zitten.

Dit was een simpele grenen boekenkast.
Wijnand heeft er een grutterskast van gemaakt.

Dressoir gekocht bij de kringloop
Spuuglelijk ding maar kijk eens naar de volgende foto!

Tadaaaaaa!!!

Maar er kwam nog iets op!
Ook wederom zelf gemaakt

En ik mocht weer schilderen :)

Aan de andere kant staat weer een ander dressoir, waar Wijnand ook een
opbouw op heeft gemaakt...

En ik mocht de kwast weer ter hand nemen, hahaha.

Ook heeft hij deze 2 stoere wandkasten gemaakt waar ik mooie spulletjes op kan zetten.

Ook hebben we voor de workshops 2 knutsel eilanden gemaakt.
Waar dus gelijk heel veel in opgeborgen kan worden...
Flinke ruimte besparing dus

Even van de andere kant

Sfeer verlichting wanneer ik een woonparty heb.

We hebben een mix van 
Stoere Brocante
Stoere nieuwe accessoires
Stoere handgemaakte accessoires



Ik ben trots op wat we bereikt hebben tot nu toe!!
En ik ben blij dat, gezien mijn gezondheid ik toch heerlijk aan de slag kan aan huis.
Dus wil je graag een woonparty organiseren bij mij thuis, of een leuke en gezellige workshop volgen stuur me dan een mailtje
huys18@live.nl

Je kunt op facebook mij ook opzoeken onder Huys18 en daar staan ook heel veel leuke foto's op
van spulletjes die wij allemaal gemaakt hebben.

Toedeloe!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten